Wanneer je voor lange termijn gaat investeren, dan is het noodzakelijk om een bedrijf eerst te analyseren vóórdat je er geld in investeert.
Veel mensen dromen ervan om ooit hun eigen boek te schrijven en te publiceren, helaas slagen er weinigen in om dit daadwerkelijk te realiseren.
Doelen bereiken vergt nauwkeurige planning, actieve implementatie, het creëren van nieuwe gewoontes en objectieve analyse van het proces.
“Strength and growth come only through continuous effort and struggle.”
Ik maak géén onderscheid tussen werk en privé. Ik zie het allemaal als 1 geheel genaamd: leven!
“De wolf aan de top van de berg is NIET zo hongerig als de wolf die de berg aan het beklimmen is!”
In de ‘oude economie’ kon je zelfs de meest simpele producten of diensten verkopen met een briljante marketingstrategie. Tegenwoordig, mede dankzij Social Media en de internet-ontwikkelingen, is dit onmogelijk!
Succes is geen toeval. Falen is niet fout. Iedereen die grote successen heeft geboekt, deed dit omdat ze een aantal dingen anders deden dan de rest. Als samenleving zijn we geconditioneerd om te geloven in wat we het meest zien en ervaren om ons heen.
Luister hier naar de interview met Luuk Blikman over de publicatie van mijn eerste boek 'De 22 Wijsheden'.